niedziela, 23 lutego 2014

Powitanie

Witajcie w "Malinowej Kuchni".
Mówi się że potrzeba jest matką wynalazku i właśnie ten blog jest wynikiem zapotrzebowania na przepisy kulinarne którymi chcę się dzielić.
Od dłuższego czasu myślałam o założeniu kulinarnego bloga ale jakoś nie wiedziałam jak się do tego zabrać.
Myślę że jeszcze wiele potrzeba czasu abym udoskonaliła wygląd bloga ale na wszystko przyjdzie pora.
Mam nadzieję że wszyscy odwiedzający znajdą tu coś dla siebie.
Zapraszam do mojego świata,do świata Malinowej kuchni.






2 komentarze:

  1. Witaj Aniu bardzo się cieszę że odnalazłam twój blog.Chętnie skorzystam z twoich przepisów bo wyglądają przepięknie ale zaznaczam że jestem również twoja fanka na you tubę i wszystkie przeisy od razu wykorzystuje.pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu bardzo się cieszę że odnalazłam twój blog.Chętnie skorzystam z twoich przepisów bo wyglądają przepięknie ale zaznaczam że jestem również twoja fanka na you tubę i wszystkie przeisy od razu wykorzystuje.pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń